
Després de l’èxit de la TAPA-RROJA, campanya que va tindre una gran acollida i participació ciutadana, desde Acype i amb la col-laboració de l’Ajuntament de Catarroja, es llança una nova campanya el 1 de juny CATA LA TAPA.
Cada dijous podràs degustar originals i elaborades tapes, o bé tapes tradicionals, per només 1,75€ als establiments adherits a la campanya, els quals podràs reconeixer perquè disposaran d’un instintiu a l’entrada, així com consultant el Facebook d’Acype.
L’horari per a degustar les tapes el fixarà cada establiment.
Amb aquesta iniciativa no només es pretén promocionar la restauració i gastronomía local, sino oferir als veïns i veïnes de Catarroja d’atractius events per a gaudir amb la millor companyia i viure el nostre poble.
